3 februari - Sara

Idag har varit en dag utan desslike. Vi har varit i en kenyansk kyrka, jag har burit en afrikansk klänning, vi har sett Kenyas riktiga ghetto, varit på besök hos flera av Kates nära, fått en och samma historia om att Obama har en vit mamma upprepad ett ex antal gånger av en inte så klarvaken gubbe, köpt färsk mango & vattenmelon för 8kr och lagat kenyansk mat. Så. Nu är jag rättså trött. Gick upp tidigt idag och kom hem relativt sent. Dessutom sov jag inte så bra pga alla jävla myggor som surrar så högt, sen blev jag skräckslagen av en gecko som satt på väggen i natt. Men imorgon har vi sovmorgon, så det ska bli skönt.
Och just nu är himmelen lila och stjärnklar, så vi hoppas på en fin dag imorgon.
 
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0