1 februari - ellinor

forlat for alla trakiga inlagg utan bild... jag vet sjalva att det suger. Men har nere tar vi alla mojligheter vi kan fa att uppdatera, och det kanske inte alltid ar jatte bra.
 
Idag har vi haft en heldag i City som de kallar det. handlat och handlat, man tycker att man har gjort av med mycket pengar. men, det ar sa larvigt nar man tanker efter. Vi blev lurade i en liten affar och blev lite halv bittra... Men efter lite huvudrakning kom vi fram till att det var hela 16kr vi gatt i forlust. ja, larvigt!
 
Har kanner man sig som en kandis. vart man an gar foljer manniskor oss med blicken, igar kom det fram en och tog pa mig i lycka.
och pa tal om lycka. Igar gav vi vara fotbollskor till barnen. da kunde jag inte halla mig langre. tre dagar utan tarar ar val anda ett rekord for min del! dom drog pa sig skor som saker var 4 storlekar for stora och bara log. det var som julafton for dem.
 
Nar jag kommer hem ska jag absolut skicka ner flera, alla som vill skanka sina gamla, hor av er!
Sa snart som mojligt kommer bilder. hall er uppdaterade!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0